"Peter Harryson och Åsa-Lena Hjelm stimulerar varandra till storspel"
"Erik Ståhlberg... har, i Peter Harryson och Åsa-Lena Hjelm, ett verkligt radarpar: han med sin naturliga fysiska pondus som extraresurs, hon med sin klassiska deadpan-image: jag tror inte ett ord av vad du säger, och, för resten, jag bryr mig inte..."
Kristjan Saag, GT
"Peter Harryson är ett utsökt val i det som synes vara själva inkarnationen av resignation"
Kjerstin Norén, alba.nu
Lis Hellström Sveningson, GP"Harryson övertygar"
"Erik Åkerlind förfinar dynamiken"
"Erik Ståhlbergs uppsättning omplacerar perfekt det klaustrofobiska tornrummet till Göteborgs Dramatiska Teaters källarutrymme"
"Det är extremt uppenbart direkt att Åsa-Lena Hjelm och Peter Harryson äger både oss och sina roller. De är konstant magnifika och levererar Strindbergs ibland snillrikt konstruerade, ibland härligt låga repliker med en beundransvärd självklarhet."
Helena Krantz, Göteborgs Fria Tidning